20+15+10, la triple celebració del CFIS

El Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS) de la UPC commemora els 20 anys de l'inici de la doble titulació de Telecomunicacions i Matemàtiques, els 15 anys de la creació del CFIS com a tal, i la graduació de la 10a promoció de titulats i titulades.

Per a més informació, cliqueu aquí.

20 anys de Telecos + Mates, la doble titulació que va ser el punt d’arrencada del Centre de Formació Interdisciplinària Superior

'Duet de bambus', i dos segells commemoratius. L'obra representa dos bambús en referència a les dues titulacions que cursen els estudiants i estudiantes del CFIS. A la part esquerra estan impresos els dos segells que commemoren el 15è aniversari de la creació del CFIS (de forma quadrada), i els 20 anys de la creació de Mates + Telecos (circular). Els segell de la dreta és la signatura de l'autora.