Matrícula

La matrícula del Grau en Enginyeria Física (GEF) és quadrimestral, amb una matrícula al juliol per al quadrimestre de tardor del curs següent (en dates diferents per als estudiants nous i els que no ho són), i una al febrer per al quadrimestre de primavera del mateix curs.

Si us voleu matricular com optativa alguna de les assignatures que no són pròpies del GEF, ho heu de sol·licitar prèviament des d'e-secretaria (Instàncies > Sol·licituds > Altres > Àmbit: Altres)  en els terminis establerts al Calendari de Tràmits Acadèmics del GEF

Per poder matricular el TFG, l'heu d'haver inscrit prèviament tal com s'explica a la pàgina Què ha de saber un estudiant abans de fer el TFG? de l'apartat TFG que hi ha la secció Estudis del web d'ef.

Tornar al Curs Actual