Matrícula

La majoria de tràmits, com per exemple la matrícula, els podeu fer online des d'e-secretaria, en els terminis establerts al Calendari de Tràmits Acadèmics del GEF.

Per a més informació consulteu la Secretaria Oberta de l'ETSETB. Si no trobeu la informació que us cal, podeu Contactar amb Secretaria Acadèmica, per exemple enviant un missatge a secretaria.etsetb@upc.edu.

La matrícula del Grau en Enginyeria Física (GEF) és quadrimestral, amb una matrícula al juliol per al quadrimestre de tardor del curs següent (en dates diferents per als estudiants nous i els que no ho són), i una al febrer per al quadrimestre de primavera del mateix curs.

Si us voleu matricular d'alguna de les assignatures optatives que no són pròpies del GEF, heu de sol·licitar prèviament aquesta excepció a la matricula en els termines establerts al Calendari de Tràmits Acadèmics del GEF.

Per poder matricular el TFG, l'heu d'haver inscrit prèviament tal com s'explica a la pàgina Què ha de saber un estudiant abans de fer el TFG? de l'apartat TFG que hi ha la pestanya Estudis del web d'ef.

Matrícula de juliol

Al juliol us heu de matricular de les assignatures que voleu fer durant el quadrimestre de tardor del següent curs, i que al pla d'estudis corresponen a un quadrimestre imparell (Q1, Q3, Q5 i Q7, o nA), amb l'excepció del TFG al Q8 (4B) que també el podeu triar si és el cas.

Matrícula de febrer

Al febrer us heu de matricular de les assignatures que voleu fer el quadrimestre de primavera, i que al pla d'estudis corresponen a un quadrimestre parell (Q2, Q4, Q6 i Q8, o nB).

En el cas de les assignatures suspeses a la tardor, per tal de poder fer l'examen extraordinari, les heu de matricular sense cap cost addicional a la matrícula del quadrimestre de primavera.

Preus i beques

Tornar al Curs Actual