Sou a: Inici / Curs Actual / Matrícula

Matrícula

La majoria de tràmits, com per exemple la matrícula (excepte si sou nous), els podeu fer online des d'e-secretaria. Si no és així, podeu passar per la finestreta d'atenció al public de la secretaria de l'ETSETB o enviant un missatge a secretaria@etsetb.upc.edu. Per a més informació consulteu la Secretaria Oberta de l'ETSETB.

Estudiants nous

Us heu de matricular telemàticament divendres 16 de juliol de 2021 des d'e-secretaria (apartat "Matrícula" > "Automatrícula") seguint les passes que s'indiquen aquí..

Per a qualsevol altre tràmit acadèmic consulteu la Secretaria Oberta de l'ETSETB, en particular el Calendari de Gestió Acadèmica, o adreceu-vos personalment a la secretaria de l'edifici B3 (seu de l'ETSETB).

Estudiants que ja us heu matriculat en cursos anteriors

Us heu de matricular online des d'e-secretaria el 29 de juliol de 2021 des de les 9:00 a les 23:55.

Procés de matrícula

Abans de matricula-vos:

• Mireu-vos les preguntes freqüents
  • Si heu de fer optatives o el TFG cliqueu aquí.
  • Mireu si esteu en alguna de les situacions que segueixen i, si és el cas, cliqueu-la
  • Si no passeu al següent curs amb tot aprovat, abans de matricular-vos, entrevisteu-vos amb el cap d'estudis per veure quina és la millor manera d'enfocar els estudis.
  • Si no heu aprovat totes les assignatures de primer (Fase Inicial), us heu de matricular obligatòriament de totes les que heu suspès. Si en fer-ho, el nombre d'assignatures matriculades per quadrimestre es inferior a 4, podeu completar la matrícula amb algunes assignatures de segon curs fins a un màxim total de 4 per quadrimestre.
  • Si heu superat la Fase Inicial, us he de matricular de totes les assignatures suspeses amb una nota inferior a 4 (no compensable), i podeu matricular fins un màxim de 72 crèdits ECTS per a tot el curs. Tot i així, abans de matricular-vos de tants crèdits, comenteu-ho amb el cap d'estudis.
  • Modificar la matrícula: Si a l'hora de fer la matrícula no teniu clar si us convé fer una o més assignatures, no les matriculeu. Espereu a tenir-ho més clar i, si és el cas, matriculeu-les en les dates i horaris establerts per modificar la matricula, ja sigui a inicis de setembre, o entre finals de gener i inicis de febrer des d'e-secretaria anant a l'opció de "tràmits relacionats amb la matrícula" i triar "modificació de matrícula" o "poder matricular assignatures".
  • Si heu de fer 4t
    • Si us voleu matricular d'optatives que no són pròpies del grau en enginyeria física, ja sigui d'alguna de les 6 optatives de tipus 2 que són dels graus TIC de l'ETSETB o d'un dels blocs de les optatives de tipus 3 que són complementàries o d'anivellament d'algun Màster de la UPC, abans de les dates de matricula sol·liciteu-ho amb prou antelació des d'e-secretaria (Instàncies > Sol·licituds > Matrícula) perquè puguin fer els tràmits previs. L'opció de matricular-vos en aquestes assignatures no està garantida perquè en algunes el nombre d'estudiants pot estar limitat i tenen preferència els que fan el grau al qual pertany l'assignatura.
    • Per poder-vos matricular del TFG  heu d'haver inscrit prèviament el projecte.

La matrícula del TFG per realitzar-lo el quadrimestre de primavera s'ha de fer com una ampliació de matrícula en les dates i horaris establertes per modificar la matricula entre finals de gener i inicis de febrer des d'e-secretaria, anant a l'opció de "tràmits relacionats amb la matrícula" i triar "modificació de matrícula" o "poder matricular assignatures".

Procés de matrícula:

• Us heu de matricular online des d'e-secretaria el 29 de juliol de 2021, després de l'Avaluació Curricular, en l'horari que s'indicaran al web de l'ETSETB, a l'apartat
    SERVEIS > Secretaria oberta > Matrícula: GRAUS. Matrícula estudiantat que no es nou > Grau en Enginyeria Física
  • Per realitzar pagaments domiciliats o fraccionats és imprescindible haver lliurat l’ordre de domiciliació a Secretaria de l'ETSETB. Si ja s'ha fet i no es canvien les dades bancàries, no cal tornar-lo a entregar. Si no és així, l'ordre de domiciliació ha d'estar signada per l'estudiant i pel titular del compte (si no ho sou vosaltres) Podeu accedir a l’ordre de domiciliació des d'e-secretaria. El compte ha d’estar en format IBAN i, si el titular del compte no sou vosaltres, haureu d'indicar les següents dades del titular: Nom i Cognoms, DNI/NIE/Identificador/Passaport, Domicili, Ciutat, Codi Postal i País. Per a més informació cliqueu aquí.

Per a qualsevol problema relacionat amb la matrícula us heu d'adreçar a e-secretaria a l'opció de "tràmits relacionats amb la matrícula"

Tornar al Curs Actual