Matrícula de juliol al quadrimestre de tardor

La matrícula al quadrimestre de primavera del curs 2022-23, l'heu de fer online el dimarts 26 de juliol de 2023 entre les 10:00 i les 23:59 des d'e-secretaria (on veureu a partir de quina hora ho podeu fer).

Abans de matricula-vos, mireu-vos les preguntes freqüents que us podeu fer a 1r, a 2n i 3r, i a 4t sobre les optatives i el TFG.

Si no heu superat la Fase Inicial, (després dels exàmens extraordinaris i l'avaluació curricular no heu aprovat totes les assignatures de 1r) per al proper curs us heu de matricular de totes les que heu suspès. Si en fer-ho, el nombre d'assignatures matriculades per quadrimestre es inferior a 4, podeu completar la matrícula amb algunes assignatures de segon curs fins a un màxim total de 4 per quadrimestre.
En aquest cas, és aconsellable que abans de matricular-vos us entrevisteu amb el cap d'estudis.

Si heu superat la Fase Inicial de 1r (heu aprovat totes les assignatures de 1r), i esteu fent els blocs curriculars de la Fase Obligatòria de 2n i/o de 3r, us he de matricular, si és el cas, de totes les assignatures que tingueu suspeses d'aquests blocs, amb l'excepció que segueix. Entre el quadrimestres de tardor i el de primavera del proper curs podeu triar no matricular una, i només una, assignatura amb una nota igual o superior a 4 (compensable) per bloc curricular.
D'altra banda podeu matricular fins a un màxim de 6 assignatures per quadrimestre. Abans de fer-ho, però, comenteu-ho amb el cap d'estudis, doncs el que és aconsellable és matricular com a màxim 5 assignatures per quadrimestre que tinguin horaris compatibles.

Si voleu matricular com optativa alguna assignatura d'un altre grau, ja sigui una de les 6 optatives de tipus 2 que són dels graus TIC de l'ETSETB, o d'un dels blocs de les optatives de tipus 3 que són complementàries o d'anivellament d'algun Màster de la UPC, entre el 22 de gener i el 4 de febrer ho heu de sol·licitar des d'e-secretaria (Instàncies > Sol·licituds > Altres > Àmbit: Altres) perquè es puguin fer els tràmits previs.
L'opció de matricular-vos en aquestes assignatures no està garantida perquè en algunes el nombre d'estudiants pot estar limitat i tenen preferència els que fan el grau al qual pertany l'assignatura. Per aquesta raó, el més probable és que el dia de la matrícula no sabreu si us hi podreu matricular o no. En aquest cas, no us preocupeu perquè més endavant podreu modificar la matricula afegint les assignatures d'un altre grau a les quals us han autoritzat matricular-vos, o matriculant-vos d'una altra assignatura optativa del GEF si no us han donat plaça a alguna de les assignatures sol·licitades.

Si us heu de matricular del TFG, l'heu d'haver inscrit prèviament seguint les passes que s'expliquen a Què ha de saber un estudiant abans de fer el TFG?

Per a qualsevol problema relacionat amb la matrícula us heu d'adreçar a e-secretaria a l'opció de "tràmits relacionats amb la matrícula".

També podeu Contactar amb Secretaria Acadèmica enviant un missatge a secretaria.etsetb@upc.edu.

Tornar a Matrícula