Matrícula dels estudiants nous

Estudiants assignats al GEF en 1a assignació

Us heu de matricular telemàticament dilluns 17 de juliol de 2023 de 10:00 a 14:30 des d'e-secretaria (apartat "Matrícula" > "Automatrícula") seguint les passes que s'indiquen aquí.

Heu de matricular-vos de les 5 assignatures del 1r quadrimestre del pla d'estudis (Q1), que corresponen al quadrimestre de tardor de 1r (1A) .

Per a qualsevol altre tràmit acadèmic consulteu la Secretaria Oberta de l'ETSETB, en particular el Calendari de Tràmits Acadèmics del GEF per als Estudiants Nous. Si no trobeu la informació que us cal, podeu Contactar amb Secretaria Acadèmica, per exemple enviant un missatge a secretaria.etsetb@upc.edu.

Estudiants assignats al GEF en 2a assignació

Si heu triat el GEF com 1a preferència, però us han assignat un altre grau perquè la vostra nota d'accés ha quedat a poques dècimes de la nota de tall del GEF, podeu postposar la matrícula al grau assignat per veure si us repesquen. Atès que no tots els estudiants assignats al GEF s'acaben matriculant, a finals de juliol es fa una repesca entre els que no han estat assignats per poques dècimes i alguns poden matricular-se al GEF en 2a assignació. Si no és el cas us podreu matricular al grau de la 1a assignació.

Si us han assignat el GEF en 2a opció, us haureu de matricular telemàticament dimarts 25 de juliol de 2023 de 10:00 a 14:30 des d'e-secretaria (apartat "Matrícula" > "Automatrícula") seguint les passes que s'indiquen aquí.

Heu de fer-ho de les 5 assignatures del 1r quadrimestre del pla d'estudis (Q1), que corresponen al quadrimestre de tardor de 1r (1A) .

Per a més informació sobre el procés d'assignació consulteu al portal Canal Universitats > Preinscripció  > Assignacions, on s'informa amb detall de Com s'assignen les places, l'Assignació de places  (i reassignació), els Terminis clau d'assignació, així com les Preguntes freqüents sobre assignació de places