Acció Tutorial

L'acció tutorial al grau d'enginyeria física consisteix en oferir als estudiants

A - Tota la informació acadèmica

B - Orientació general

• Sessió informativa prèvia a la primera matrícula.
  • Acte de benvinguda als estudiants nous el primer dia de cada curs.
  • Reunió del cap d'estudis amb els estudiants del 2n curs (potser el més dur de la carrera) el primer dia lectiu del quadrimestre de primavera per fer un balanç de com van els estudis.
  • Sessió informativa de Sant Albert (mitjans de novembre) oberta a tots els estudiants, en particular als de 3r i 4t, per presentar les assignatures optatives, comentar les possibilitat de fer pràctiques externes a l'estiu, explicar com funciona el TFG i com es pot fer fora de la UPC, ja sigui en entitat externes nacionals o a l'estranger, i orientar entre la gran diversitat de màsters que es poden fer després del grau.
  • Sessió informativa sobre mobilitat (a finals del quadrimestre de tardor) a càrrec del Sotsdirector de Relacions Internacionals de l'ETSETB per a tots els estudiants de l'escola interessats en fer una estada a l'estranger.

C - Assessorament individual

• Per a qualsevol dubte relacionat amb els estudis, adreceu-vos al cap d'estudis mitjançant un correu electrònic per exposar-lo i, si cal, o concertar una entrevista personal. També podeu adreçar-vos a qualsevol professor del grau o a algun dels estudiants de cursos superiors.
  • Si en una assignatura no enteneu alguna cosa, no dubteu a consultar-ho al professor, que de ben segur us atendrà i intentarà ajudar-vos. En moltes ocasions, però, pot ser igual o més profitós preguntar-ho als vostres companys. Estudiar amb altres companys té molts avantatges.
  • Si voleu assessorament sobre el seguiment general dels estudis, o simplement voleu comentar-lo, poseu-vos en contacte amb el cap d'estudis, que us orientarà, especialment a l'hora de decidir la matricula de cada curs. A més, si cal, buscarà la persona més adient perquè sigui el vostre tutor.
  • Alternativament, també podeu adreçar-vos al professor que us doni més confiança o que penseu us pot entendre millor. Intercanviar opinions amb altres persones ajuda a aclarir les idees.

D - Tutorització de la matrícula

• Si no passeu al següent curs amb tot aprovat, abans de matricular-vos entrevisteu-vos amb el cap d'estudis per analitzar el vostre rendiment i veure quina és la millor manera d'enfocar els estudis.

E - Informació puntual que pot ser d'interès

Al llarg del curs rebreu correus electrònics amb informació que pot ser del vostre interès, com per exemple:.