Anna Esteve, estudiant del Grau en Enginyeria Física, ha guanyat el 23è Premi UPC per a treballs de recerca de batxillerat

Anna Esteve, estudiant que enguany ha iniciat el Grau en Enginyeria Física, ha guanyat el 23è Premi UPC per a treballs de recerca de batxillerat amb un estudi sobre la implementació d'un sistema de reg intel·ligent a la comarca de la Cerdanya.

A partir de l'anàlisi dels diferents procediments de reg i de les tecnologies que s'hi poden aplicar, el treball planteja la implementació d'un sistema de reg intel·ligent que funcionaria a partir de les dades que s’obtenen d’uns sensors. Així, la part pràctica del treball ha consistit en la construcció d'un dispositiu basat en un microcontrolador Arduino, que permet repartir la quantitat necessària d'aigua a una plantació determinada de forma sostenible.

Per a més informació cliqueu aquí.