El professor Alvaro Meseguer ha publicat el llibre "Fundamentals of Numerical Mathematics for Physicists and Engineers"

Alvaro Meseguer, professor del grau en enginyeria física a les assignatures de Mètodes Numèrics i Computacionals (MNC1 i MNC2) i Física de Fluids, ha publicat el llibre Fundamentals of Numerical Mathematics for Physicists and Engineers.

Gran part del material del llibre es deriva de les notes de dos cursos sobre mètodes numèrics impartits durant molts anys als estudiants del grau.  La Part I està dirigida a estudiants de primer curs que tenen una base en càlcul diferencial i integral en una variable real. La Part II està dirigida a estudiants més avançats amb una base matemàtica més àmplia, que inclou càlcul multivariant, equacions diferencials ordinàries, funcions d'una variable complexa i sèries de Fourier. En tots dos casos, se suposa que els estudiants estan familiaritzats amb els comandos i funcions bàsics de Matlab.