Estudiants del CFIS que fan el grau en enginyeria física, obtenen resultats excel·lents en el concurs de programació SWERC 2015

Els tres equips de la UPC, amb estudiants del CFIS que fan el grau en enginyeria física (ef), han obtingut resultats excel·lents al concurs de programació SWERC 2015 (Southwestern Europe Regional Contest)

L'equip UPC-1 format per Ferran Alet (ef-mates), Ángel García (ef-mates) i Albert Martínez (informàtica) ha quedat en primera posició (medalla d'or).

L'equip UPC-2 format per Enrique Jiménez (mates-informàtica), Rafael López (mates-Informàtica) i Darío de la Fuente (ef-informàtica) ha quedat en la quarta posicion (medalla de plata)

L'equip  UPC-3  format per Gerard Orriols (ef-mates), Damià Torres (ef-mates) i Cesc Folch (mates-industrials) ha quedat en la posicions 11 (medalla de bronze).

Per a més informació cliqueu aquí.