Èxit d'estudiants d'ef a la HackUPC

Més de 500 participants de més de 20 països s'han trobat a la hackaton de tardor que ha tingut lloc a la UPC del 7 al 9 d'octubre i diversos equips participants, integrats parcial o íntegrament per estudiants d'ef, han aconseguit excel·lents resultats a la trobada.

L'equip format per Adrià Barja i Joan Marco (estudiants d'ef i matemàtiques), Oleguer Canal (estudiant del CFIS) i Isaac Montsech (estudiant de Telecomunicacions), ha aconseguit els premis Opentrends: Use loT platform not only for smarticities i Everis: Solidary Robotics, amb el seu projecte SilentCare.

L'equip format per Maria Guasch i Conrad Corbella (estudiants d'ef i enginyeria industrial) i Gemma Canet i Irene Melgarejo, (estudiants d'ef i matemàtiques) s'ha fet amb el premi Best usage of Skyscanner API: 3rd prize pel seu projecte Tight! Budget.

Podeu trobar més informació de la trobada i dels projectes presentats al següent link