Pau Batlle, estudiant d'ef, premiat al concurs internacional SCAVENGE Mobile Data Challenge

L'equip format per l'estudiant d'Enginyeria Física i Matemàtiques, Pau Batlle, i dos estudiants de l'EETAC, Antoni Eritja i Ramon García, ha guanyat el SCAVENGE Data Challenge celebrat de gener a juny de 2019, en la categoria de Mobile Data.

El concurs consistia en analitzar informació extreta d'un dels canals ràdio de tres estacions base de telefonia 4G, per tal de descobrir patrons en l'evolució de la qualitat de les comunicacions, i patrons de mobilitat dels usuaris.

L'equip ha estat convidat a presentar els resultats de la seva feina durant un workshop de la 27th International Conference on Software, Telecommunications and Computer Networks (SoftCOM 2019)  que se celebrarà del 19 al 21 de setembre a Split (Croàcia) i que organitza la prestigiosa IEEE Communications Society.