Un nou centre de recerca a l’EEBE impulsa tecnologia innovadora en micro i nanoenginyeria

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha creat el Centre de Recerca en Ciència i Enginyeria Multiescala de Barcelona, una nova unitat operativa amb seu al Campus Diagonal-Besòs. Es tracta d’una aposta per fomentar la recerca multidisciplinar i afavorir la transferència de tecnologia en micro i nanoenginyeria de l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) en sectors diversos.

El nou Centre, amb més de 50 investigadors, encapçalats pel professor d'enginyeria física Jordi Llorca, aglutina part de l'activitat del fins ara Centre de Recerca en Nanoenginyeria (CRnE). La seva activitat s'articula al voltant de sis equips, 3 dels quals estan vinculats a 4 grups de recerca amb professors del grau en enginyeria física:
• el de Nanopartícules, amb investigadors del grup de Nanoenginyeria de Materials aplicats a l'Energia (NEMEN)
• el de Nanoquímica, format pel grup de recerca Innovació en Materials i Enginyeria Molecular (IMEM) i pel de Polímers Sintètics: Estructura i Propietats. Polímers biodegradables (PSEP);
• el de Caracterització de Materials (GCM).

Per a més informació cliqueu aquí.