ICFO Open Day 2017

17/02/2017 de 11:00 a 18:00 (Europe/Madrid / UTC100)

ICFO. Av. Carl Friedrich Gauss, 3 · 08860 Castelldefels

El 17 de febrer de 2017, l'ICFO - Institut de Ciències Fotòniques (www.icfo.es), un centre d'investigació amb seu a Barcelona, que té com a missió realitzar activitats de recerca i formació de base en les diferents branques de les ciències i tecnologia de la llum, celebrarà unes Jornades de Portes Obertes amb la finalitat d'informar sobre les oportunitats formatives i programes de beques per a estudiants de grau i postgrau que ofereixen. Durant les jornades, els participants també tindran l’oportunitat de parlar amb professors investigadors i altres membres de la comunitat científica de l’ICFO, així com visitar les nostres instal·lacions i laboratoris.

Clique aquí per veure el programa.

Per assistir-hi cal registrar-se. La data límit per fer-ho és el 12 de febrer de 2017.