Inscripció a l'examen CLUC d’anglès a la UPC

01/12/2014 a 10:00 fins a 12/12/2014 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC100)

El gener de 2015 es farà una convocatòria de l’examen CLUC d’anglès a la UPC.

El termini d’inscripció és de l'1 al 12 de desembre, a les 14 h.

La inscripció s’ha de fer a través del portal d’idiomes de la UPC:

El Certificat de Llengües de les Universitats Catalanes (CLUC) és un certificat oficial que acredita els nivells B1, B2.1 i B2.2 del Marc europeu comú de referència per a les llengües mitjançant la realització d’una prova multinivell.

L’assoliment del nivell B2.2 serveix per acreditar la competència en una tercera llengua, acreditació obligatòria per a els estudiants que han iniciat el estudis de grau el curs 2014-15. Per a més informació cliqueu aqui.

El preu de l’examen per a membres de la UPC és de 75 €.

El CLUC està reconegut a la UPC i a totes les universitats del sistema universitari català, i porta el segell d'acreditació CertAcles, de l’Asociación de Centros de Lenguas de Educación Superior, reconegut per la CRUE a tots els efectes i pel Ministeri per a les beques Erasmus+.

Al llarg del curs hi ha programades diverses convocatòries d’exàmens CLUC i Cambridge-ESOL que es poden consultar al calendari d'exàmens d'anglès de la UPC 2014-2015.