Jornada de Portes Obertes del Grau en Enginyeria Física

04/04/2018 de 17:30 a 19:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Aula de Teleensenyament de l'ETSETB, Edifici B3 del Campus Nord, Jordi Girona 1, Barcelona

El dimecres 4 d'abril a les 17:30 es farà una sessió informativa específica del grau en enginyeria física a l'Aula de Teleensenyament de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB, Edifici B3 del Campus Nord, Jordi Girona 1, Barcelona).
Inscripció (trieu la data i hores correctes).
Per a més informació truqueu al 93 405 41 75

El dissabte 14 d'abril a les 10:00 es farà una Jornada de Portes Obertes conjunta de les Escoles del Campus Nord i Campus Sud. Primer es farà una presentació general de la UPC a l'Auditori de l'Edifici Vèrtex (Plaça Eusebi Güell 6, Barcelona) i després la del grau en enginyeria física a l'ETSETB.

I el dimecres 25 d'abril es farà una altra sessió informativa específica del grau en enginyeria física a l' l'ETSETB. Inscripció (trieu la data i hores correctes).Per a més informació truqueu al 93 405 41 75

Si esteu interessats en fer una doble titulació amb el grau en enginyeria física, el dimecres 25 d'abril a les 17:00 es farà una sessió informativa per als que voleu accedir al CFIS. Per a més informació cliqueu aquí.