Matrícula dels estudiants de nou accés en 2a assignació

25/07/2023 de 10:00 a 14:30 (Europe/Madrid / UTC200)

e-secretaria

Si heu triat el Grau en Enginyeria Física (GEF) com 1a preferència, però us han assignat un altre grau perquè la vostra nota d'accés ha quedat a poques dècimes de la nota de tall del GEF, podeu postposar la matrícula al grau assignat per veure si us repesquen. Atès que no tots els estudiants assignats al GEF s'acaben matriculant, a finals de juliol es fa una repesca entre els que no han estat assignats per poques dècimes i alguns poden matricular-se al GEF en 2a assignació. Si no és el cas us podreu matricular al grau de la 1a assignació.

Per a més informació sobre el procés d'assignació consulteu al portal Canal Universitats > Preinscripció; Assignacions, on s'informa amb detall de Com s'assignen les places, l'Assignació de places  (i reassignació), els Terminis clau d'assignació, així com les Preguntes freqüents sobre assignació de places.

Si us han assignat el GEF en 2a assignació, us haureu de matricular telemàticament dimarts 25 de juliol de 2023 de 10:00 a 14:30 des d'e-secretaria (apartat "Matrícula" > "Automatrícula") seguint les passes que s'indiquen aquí.

Per a qualsevol altre tràmit acadèmic consulteu la Secretaria Oberta de l'ETSETB, en particular el Calendari de Tràmits Acadèmics. Si no trobeu la informació que us cal, podreu contactar amb la secretaria de l'ETSETB enviant un missatge a secretaria.etsetb@upc.edu o presencialment demanant CITA PREVIA.