Sant Albert 2016

15/11/2016 de 15:00 a 18:00 (Europe/Madrid / UTC100)

Sala d'Actes de l'edifici Vèrtex de la UPC

Amb motiu de la celebració de Sant Albert, patró dels científics, el dimarts 15 de novembre no es faran classe al grau en enginyeria física per poder fer, a la Sala d'Actes de l'edifici Vèrtex de la UPC, les activitats següents:

• 15:00 - Conferència "Nanociència: la paràbola de la formiga i l’elefant (o: en les distàncies curtes és on l’electrònica se la juga)" a càrrec de Gustau Catalán, director del grup d'Òxids Nanoelectrònics de l'Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia (ICN2). Per a més informació clique aquí.

• 16:30 - Sessió informativa sobre el nivell d'anglès, els nous blocs curriculars del grau, optatives, TFG, mobilitat i màsters, adreçada a tots els estudiants del grau, en particular als de 3r i 4t.