Seminari "El teu futur laboral: Un simple treball o la teva autèntica passió"

04/12/2017 de 10:00 a 11:30 (Europe/Madrid / UTC100)

Aula Màster del Campus Nord de la UPC

El dilluns 4 de desembre a les 10:00, a l'aula Màster del Campus Nord de la UPC (planta baixa de l'edifici A3), Eva Vidal (professora d'ef) i Marcos Garcia (professor de la UPC i fundador de The Passion Generation), impartiran el seminari "El teu futur laboral: Un simple treball o la teva autèntica passió" especialment adreçat als estudiants del grau en enginyeria física.

Resum

Amb l’objectiu de sacsejar, inspirar i activar la teva consciència, aquest seminari t’ajudarà a identificar quines són les coses que veritablement et motiven i t’importen alhora de treballar, quina és la teva vocació. Només així podràs donar el millor de tu i desenvolupar amb èxit una professió que t’ompli

Després, cap a les 12:00, s'inaugurarà al Hall de la Sala Multimèdia de l'ETSETB (planta baixa de l'edifici B3) l'exposició fotogràfica del projecte de cooperació Stem-up! que aquest estiu han dut a terme els estudiants del grau en enginyeria física Mar Sisquellas, Andrea Valenzuela, Alexandra Mestre i Roger Bahí, per millorar l'ensenyament de la ciència, tecnologia i matemàtiques a secundària al Senegal amb el suport del Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) de la UPC. L'exposició es podrà veure fins el 15 de desembre els dies lectius de 10:00 a 18:00.