Matrícula per al quadrimestre de primavera des d'e-secretaria

06/02/2024 de 10:00 a 23:59 (Europe/Madrid / UTC100)

e-secretari

La matrícula per al proper quadrimestre de primavera es farà el 6 de febrer entre les 10:00 i les 23:59 des d'e-secretaria (on veureu a partir de quina hora us podeu matricular).

Abans de matricula-vos, mireu-vos les preguntes freqüents que us podeu fer a 1r, a 2n i 3r, i a 4t sobre les optatives i el TFG.

Els que heu suspès alguna assignatura, veureu que al potencial de matricula, a banda de les assignatures que s'impartiran el proper quadrimestre de primavera, també apareixeran les assignatures que heu suspès aquest quadrimestre de tardor (que no s'imparteixen el quadrimestre primavera). Us hi heu de matricular, sense cap cost addicional, per poder presentar-vos als exàmens extraordinaris al final del curs.

Tingueu en compte, però, que abans de la matrícula, el 31 de gener s'efectuarà l'Avaluació Curricular, i que una assignatura suspesa després dels exàmens amb una nota igual o superior a 4 (compensable) es pot compensar i passar a estar aprovada amb un 5. Les notes finals definitives les podreu consultat al vostre expedient uns dies abans de la matrícula, enguany a partir el 2 de febrer.

Si algú vol matricular assignatures d'un altre grau com optatives, ha de sol·licitar aquesta excepció des des d'e-secretaria (Instàncies > Sol·licituds > Altres > Àmbit: Altres) abans del 4 de febrer a les 23:59 (com s'indica al Calendari de Tràmits Acadèmics). L'opció de matricular-vos en aquestes assignatures no està garantida perquè en algunes el nombre d'estudiants pot estar limitat i tenen preferència els que fan el grau al qual pertany l'assignatura,

Si voleu matricular com optativa alguna assignatura d'un altre grau, ja sigui una de les 6 optatives de tipus 2 que són dels graus TIC de l'ETSETB, o d'un dels blocs de les optatives de tipus 3 que són complementàries o d'anivellament d'algun Màster de la UPC, entre el 22 de gener i el 4 de febrer ho heu de sol·licitar des d'e-secretaria (Instàncies > Sol·licituds > Altres > Àmbit: Altres) perquè es puguin fer els tràmits previs. L'opció de matricular-vos en aquestes assignatures no està garantida perquè en algunes el nombre d'estudiants pot estar limitat i tenen preferència els que fan el grau al qual pertany l'assignatura. Per aquesta raó, el més probable és que el dia de la matrícula no sabreu si us hi podreu matricular o no. En aquest cas podreu modificar més endavant la matricula afegint les assignatures d'un altre grau a les quals us han autoritzat matricular-vos.

Per poder matricular el TFG, l'heu d'haver inscrit prèviament tal com s'explica a la pàgina Què ha de saber un estudiant abans de fer el TFG? de l'apartat TFG que hi ha la pestanya Estudis del web d'ef.